ELSŐ KÉZBŐL: ONLINE HÁLÓZATÉPÍTÉS



Nem vagyok egy harsány ember, nem szeretek másokra tukmálni még gondolatokat sem, nem hogy bármilyen terméket vagy szolgáltatást. Úgy éreztem éppen ezért nem vagyok alkalmas MLM-et építeni.  Pedig ez nem ilyen egyértelmű. Azt látom magam körül, hogy egyre többen (persze én is) vásárolnak az interneten. De nem csak vásárolnak itt keresik ma már elsősorban bármilyen problémáikra a megoldást. Én legutóbb a  „Foglalj orvost” használatával megfelelő szakorvost kerestem és találtam az internet segítségével. Tehát úgy gondoltam az internetes tér lehet nekem a megfelelő terep. Így kerestem és találtam rá az interneten a DXN-re! Egy olyan lehetőségre, amelyek a forgalmazott termékeivel eleve belopta magát a szívembe, de olvasva a honlapon ahova kattintottam a DXN akár 100 %-ban online hálózatépítési lehetőségről biztosított! tehát nem volt kérdés, belevágtam
Sokat gondolkodtam mit írhatnék egy olyan témában (online marketing) ami nekem nagyon tetszik, de mivel szinte újonc vagyok a területen nem lennék elég hiteles a szemetekben. Leghelyesebbnek azt láttam ha ebben a témában a számomra leghitelesebb személy gondolatait hívom meg: Kócsó László egy 2010-ben az MLM üzleti magazinban megjelent interjúban osztott meg hasznos  információkat saját maga által is megtapasztaltakról, arról a személyes filozófiáról, melyet követve megvalósította álmait.  Ebből az interjúból fogom megidézni Kócsó László gondolatait!
Első téma:  Nem vagy elég bátran, extrovertáltan kommunikáló? A nyitott, pörgős kommunikációd hiánya miatt az MLM-be  bele sem mersz  kezdeni? Mit gondol erről Kócsó László?
Kócsó László: „Mivel én nem vagyok tipikus MLM-es személyiség – visszahúzódó vagyok, társaságban soha nem kezdeményezek beszélgetést – ezért egyszer csak támadt egy ötletem, mi lenne, ha bemutatnám, hogy az interneten keresztül is fel lehet építeni egy MLM üzletet.”
Tehát ha  kommunikációs problémáid vannak, neked találták ki az online marketing módszerét! De ezzel nem oldódott meg, hogy milyen csapattal köss „szövetséget”.  Ahhoz hogy sikeres legyél egy üzletben egyáltalán nem közömbös milyen elvek alapján választod ki az MLM céget.
Kócsó László:” Nagyon tudatos cégkeresésbe kezdtem, megnéztem, cégeket, marketing terveket!”
Hogy melyek azok a szempontok amelyek egy jó MLM céget jellemeznek?
Kócsó László: „ A legfontosabb, hogy olyan terméke legyen, amit az ember akkor is megvenne, ha nem fűződne hozzá üzleti érdeke. A másik dolog, ami fontos számomra,  hogy a cég milyen értékrendet képvisel. „
Hogy hogyan találhatod meg azt a céget amely értékrendje olyan, hogy az neked megfeleljen? Hát nem könnyű! Mögöttem is sok MLM-es csalódás van mert nem voltam alapos! Nem figyeltem meg kellőképpen előre a cég marketing tervét, értékrendjét! Csak meghallgattam azt aki révén csatlakoztam, és a valóság és a csalódás csak ezt követően ütött fejbe. Pedig:
Kócsó László: „Ahhoz, hogy a legjobb legyél, a legjobbakkal kell együtt dolgoznod”
Tehát Laci olyan céget keresett, aki mellett hosszú távon ki tud állni, és ez a cég lett a DXN.
Az előzőekben már vázolt, termék és értékrend ismeretén túl milyen további szempontok győzték meg arról, hogy a DXN-nél jó helyen jár?
Kócsó László: „A terméken és értékrenden kívül alapvető kérdés volt számomra, hogy hány éve működik… A több éves múlt stabilitást ad! Fontos, hogy ez idő alatt hányszor változtatta meg marketing tervét. Tud-e mutatni olyan vezetőket, akik a kezdetektől ott vannak…. A cég nemcsak egy marketing cég, amely egy másik cég  termékét MLM rendszerben értékesíti, hanem saját termékét forgalmazza. …. Nálam nem a jelölt választ, hanem én választok munkatársat! ..mindig az első találkozásnál tisztázom, hogyha valaki elkezdi az üzletet, akkor nem az én üzletemet építi, hanem a sajátját. Soha nem fogom felhívni, hogy hány bemutatót tart, hány embert hív meg. Én a szponzora vagyok, ha segítségre van szüksége itt vagyok, mindenben támogatom.”
Azt hiszem aranyat érő szavak ezek a szó szoros értelmében! „Hűbele Balázs” nem állná meg a helyét egy szuper üzlet építésében, ahhoz higgadt figyelem, körültekintés, felkészülés kell.
Azok a szempontok melyekről az előbb olvashattál természetesen a DXN-nél pipálható volt!
Megvan a cég amely megfelelő terep számodra az üzletépítéshez. Ekkor már csak építeni kell az üzletet és kész? Mi erről a DXN európai vezetőjének a véleménye?
Kócsó László: „ Egy MLM- üzletben a legfontosabb dolog, hogy az ember akarja, nem az, hogy milyen tapasztalati és anyagi háttérrel érkezik!”
Akarod az üzletet? a sikert? Ki akarja igazán?
Kócsó László: „ Tud időt teremteni az üzlet számára, és elfogad bizonyos feltételeket!”  „Az MLM-ben az a legfontosabb, hogy az ember jól érezze magát benne. Ha az üzlettárs jól érzi magát az üzletben akkor nincs miért feladnia! Ha viszont nem érzi jól magát akkor hiába vannak céljai, abba fogja hagyni, mert a legtöbb ember  nem mindenáron akarja elérni a célját."
Még egy fontos kérdés! Mi az amitől az online marketing eszközök használatával jól érezheti magát bárki ebben az üzletben?  Az online toborzási rendszer lehet az online mindennapi üzletépítés kellemes része. Ha neked ez nem megy az offline üzletépítés, netán nincs megfelelő számú aktív ismerődöd a Te számodra az online megfelelő eszköz lehet a mindennapi üzletépítésre. Persze ha akarod e mellett használhatod a személyes kapcsolatépítést is. A lényeg, hogy érezd jól magad! Természetesen meg kell tanulnod az online módszer eszközeinek használatát, de ebben a DXN-ben Kócsó László minden szükséges eszközt rendszerbe állított, és ingyenesen megkaphatod. Nem vagy felkészült ebben? Semmi baj! Mert a képzési rendszer teljes körben felkészít az üzlet építésére.
A riportban az újságíró megkérdezte Lászlótól, hogy mit köszönhet az MLM-nek, ami a hálózatépítés nélkül nem jöhetett volna létre.
Kócsó László: „ Az MLM másfajta szabadságot ad, az a jó üzlet, ami tényleg passzív jövedelmet termel, azért fontos az elején tisztázni az emberekkel, hogy nem az én üzletemet építik, hanem a sajátjukat. Egy hálózatépítőnek akkor van stabil üzlete, ha vannak a csapatban olyanok, akik tőle függetlenül is dolgoznak.”
Végül arra a kérdésre is sor került, hogy László mit javasol azoknak akik életükben először találkoznak az MLM-mel.
Kócsó László: „Azokon a paramétereken kívül, amit korábban elmondtam az a legfontosabb, hogy próbálja magát beleképzelni abba a helyzetbe, amit a cégnél csinálnia kell, képzelje el, jól tudja-e magát benne érezni. Ha igen akkor működni fog a dolog”
Én éppen ezt tettem. Ahogy az elején mondtam rájöttem, hogy nekem úgy fog menni ha online módszereket alkalmazhatok. Úgy dolgozhatok, hogy nem kell állandóan eljárni otthonról, hogy nem kell folytonosan eljárni képzésekre, nem vár el tőlem senki kötelező teljesítményt. Úgy haladhatok, ahogy a szükséges tudás megszerzésével lépésről lépésre képes vagyok megtenni.
Azt hiszem itt nem lehetsz türelmetlen, de a siker utáni vágynak kell annyi ereje legyen, hogy folyamatosan előre tudsz haladni! És ezek a lépések csak a starthoz szükségesek. Ha jól érzed magad ebben a közegben, „ ha jó viszonyban vagy” a számítógépeddel hidd el neked menni fog.
Ami a lényeg: Soha nem fogod egyedül érezni magad, mert ha van kedved hozzám csatlakozni én mindig melletted leszek. Meggyőződésem, hogy együtt minden könnyebb!
Ha bármilyen kérdésed van őszinte örömmel válaszolok!


Baráti Üdvözlettel:
Tóth Czere Istvánné, Éva
tel: 06 20 213 1591
facebook: www.facebook.com/tothczere

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

MI A LEGJOBB STRESSZOLDÁS?

Éld jobban az életed!