Éld jobban az életed!

100 pozitív megerősítés, hogy boldog légy

 forrás: Jobb Veled a Világ Alapítvány: 2015. március 5.


A mai napon csaknem 100 pozitív állítás írtunk neked össze az agykontroll atyjától Dr. Domján Lászlótól, hogy még könnyebb legyen számodra a boldogság elérése. A pozitív megerősítések nagyban hozzájárulnak a vidámsághoz és örömhöz. Általuk a nehéz, gondterhelt pillanatokat is átválthatod örömtelivé. Hiszen a döntés mindennap a te kezedben van. Hagyhatod a kedved elrontani a rossz körülményeknek, vagy kezedbe veszed az irányítást, és mindent megteszel, hogy jobb kedvre derülj.
Lenne kedved az alábbi pozitív megerősítések közül minden nap egyet amolyan mantraként naponta többször elmondani magadnak a tükörbe?

Tarts velünk és hangold magad pozitívra
  • Jól érzem magam. 
  • Nyugodt, energikus és vidám vagyok. 
  • Szerveim egészségesen működnek. 
  • Elégedett és kiegyensúlyozott vagyok. 
  • Békében és megértésben élek mindenkivel. 
  • Türelemmel figyelek másokra. 
  • Minden helyzetben megtalálom a jót, a szépet és a hasznosat. 
  • Elfogadom és becsülöm magamat és embertársaimat. 
  • Bízom magamban, bízom belső bölcsességemben. 
  • Örömmel és bátran kezdek minden új dolognak. 
  • Bármilyen helyzetbe kerülök, nyugodt és higgadt maradok. 
  • Örömmel végzem a rám bízott feladatokat. 
  • Minden helyzetben feltalálom magamat. 
  • Tanulékony vagyok, az új dolgokat örömmel fogadom. 
  • Jó kedvvel teszem a dolgomat. 
  • Figyelmemet remekül tudom összpontosítani. 
  • Értékes és egyedi ember vagyok. 
  • Mindenkiben észreveszem a jót, a szeretetreméltót. 
  • Szeretem az embereket, szívesen segítek rajtuk. 
  • Elfogadom mások szeretetét, segítségét. 
  • Őszinte és becsületes vagyok. 
  • Gondolataimat bátran megosztom másokkal. 
  • Érzéseimet a megfelelő formában mindig őszintén kimutatom. 
  • Emlékszem a számomra fontos dolgokra. 
  • Jó a memóriám. 
  • Remek ötleteim támadnak. 
  • Könnyedén és örömmel tanulok. 
  • Bármibe is kezdek, sikerre viszem azt. 
  • Minden problémámra megtalálom a megoldást. 
  • Szorgalmas és kitartó vagyok. 
  • Biztonságban vagyok. 
  • Életemet én irányítom. 
  • Felelősséget vállalok minden döntésemért és tettemért. 
  • Valamennyi döntésem a javamat szolgálja. 
  • Kész vagyok változtatni az életemen. 
  • A változtatásoktól egyre jobban érzem magam. 
  • Örömmel fogadom életem minden percét. 
  • Szeretettel és megértéssel közeledem másokhoz. 
  • Vidám, boldog és szabad vagyok. 
  •  
  • Bárhová megyek, szeretettel fogadnak az emberek. 
  • Emberi kapcsolataimat a szeretet, a tisztelet és a megértés irányítja.
  • Minden kapcsolatom harmonikus. 
  • Figyelek testem üzeneteire. 
  • Vigyázok az egészségemre. 
  • Egészséges ételeket fogyasztok. 
  • Békesség van a szívemben és a lelkemben. 
  • A szeretet jegyében élek és cselekszem. 
  • Minden perc szépségét felismerem. 
  • Bátran és őszintén szembenézek életem minden eseményével. 
  • Kész vagyok változtatni hozzáállásomon és szóhasználatomon. 
  • Örömmel elengedem a haragot és a sérelmeket, mert ez szabaddá tesz.
  • A változás életem természetes rendje. 
  • Élvezem és elfogadom a változást. 
  • Rendet tartok magamban és magam körül. 
  • Egészséges, erős és elégedett vagyok. 
  • Az embereknek szüksége van rám. 
  • Öröm számomra szeretetet adni és kapni. 
  • Életemet boldoggá és sikeressé tudom tenni. 
  • Bőségben, egészségben és szeretetben élek. 
  • Életemnek értelme van. 
  • Egészséges vagyok és az is maradok. 
  • Napról napra minden szempontból egyre jobban és jobban vagyok.
  • Szeretteim testileg és lelkileg egészségesek és haladnak fejlődésük útján. 
  • Becsülöm és szeretem magamat. 
  • Erényeimből és eredményeimből erőt merítek. 
  • Hibáimból tanulok és azok révén is fejlődöm. 
  • Jó kapcsolatban vagyok embertársaimmal. 
  • Könnyen és jól döntök. 
  • Megbízok megérzéseimben, egyre intuitívabb vagyok. 
  • Könnyen fogadom a változást, szükség esetén magam is változom. 
  • Örömmel szélnek eresztek minden feszültséget, előítéletet és kritikát. 
  • Könnyen megértek másokat. 
  • Örömmel nézem embertársaim fejlődését. 
  • Kivételes, egyedi ember vagyok. 
  • Értékelem egyediségemet. 
  • Önmagam lehetek és másoknak is megengedem, hogy önmaguk legyenek. 
  • Az élet várt és váratlan módokon gazdagít. 
  • Életem minden percét értékelem. 
  • Tisztelettel fordulok a körülöttem élőkhöz. 
  • Örömmel fogadom életem minden új napját. 
  • Erős és talpraesett vagyok. 
  • Szélnek eresztek mindent, ami fölöslegessé vált. 
  • Egészséges ételekre vágyom.
  • Csodálom testemet, megőrzöm egészségét. 
  • Elengedem a régit és befogadom az újat. 
  • Mindenkiből a legjobb énjét hozom elő. 
  • Hibáimból tanulok, eredményeimből erőt merítek. 
  • Életem alakulásáért én vagyok a felelős. 
  • Szeretni tudom magamat. 
  • Szabadon és örömmel fejezem ki gondolataimat és érzéseimet. 
  • Biztonságban érzem magamat. 
  • Összhangban állok a világmindenséggel. 
  • Minden élethelyzetben magabiztos maradok. 
  • Elengedem a múltat és mindenkinek megbocsátok. 
  • Örülni tudok embertársaim sikereinek. 
  • Képes vagyok a feltétel nélküli szeretetre. 
  • Képességeimmel az emberiség javát szolgálom. 
  • Szeretetet, megértést és békességet teremtek magam körül. 
  • Gondolataimmal és tetteimmel az emberiség fejlődését szolgálom. 
  • Napról napra egyre boldogabbá, egyre teljesebbé válik életem.



A szellemi, lelki fejlődéssel harmóniában a test megtisztulása is fontos!
Ezt megteheti a DXN gyógynövény termékeivel! 
Ismerkedjen meg a DXN -nel: ITT !




Ha a termékekről részletesebb információt szeretne iratkozzon fel hírlevelemre:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

MI A LEGJOBB STRESSZOLDÁS?

ELSŐ KÉZBŐL: ONLINE HÁLÓZATÉPÍTÉS