25 pozitív mondat a szeretetről és a párkapcsolatokról, egyenesen Louise Hay-től!

25 pozitív mondat a szeretetről és a párkapcsolatokról, egyenesen Louise Hay-től!

A szerelem, a szeretetre vágyás mindig is az emberek érdeklődésének középpontjába tartozott. Tinédzserek, felnőttek, de még az idősebb generáció körében is a leggyakoribb téma a szerelem, a párkapcsolat, a házasélet, mert egyszerűen a párválasztás meghatározza a jövőt, a következő, akár 20–30 évet is.
Az, aki két kézzel, görcsösen ragaszkodik a szerelemhez, és mindent képes lenne feláldozni egy kapcsolatért, például egy olyan emberért, aki kihasználja, annak elsősorban magát kellene elfogadnia, megszeretnie, mert enélkül nem fog működni a dolog. Ha ez nem sikerül, akkor ehhez hasonló mondatok következnek: “Nem vagyok elég jó hozzá!”, “Ő jobbat érdemel nálam!”

Ha a következő 25 pozitív kijelentéseket ismételgetjük magunkban, vagy akár hangosan, máris pozitívabban láthatjuk az életünket, a saját énünket, és ez magabiztosságot ad. Louise L. Hay szerint ezek a kijelentések akkor működnek a legjobban, ha azt tükör előtt mondjuk magunknak.

1. “Kérdés magamnak: Hogyan szerethetném jobban azt az embert, akit a világon a legjobban imádok?”
2. “A szeretet szemével tekintek a világra, a történésekre. És szeretem, amit látok.”
3. “Szeretem a boldogságot! Nem ragaszkodom görcsösen többé a szeretethez, szerelemhez. Engedem, hogy a megfelelő időben és térben rám találjon.”
4. “A szerelem és a szeretet minden kis zugban, sarokban ott rejtőzik. A boldogság minden porcikámat átjárja.”
5. “Azért születtem erre a földre, hogy megtapasztalhassam a szeretet, a szerelem varázsát, és hogy ezt megosszam másokkal is.”
6. “A párom az életem szerelme. Mindent imádunk egymásban.”
7. “Az élet egyszerű! Azt kapom vissza, amit én is adok másoknak. Ma szeretetet kap tőlem mindenki.”
8. “Boldoggá tesz a szeretet, amelyet mindennap megtapasztalhatok.”
9. “Befogadom a szeretetet, a szerelmet, a romantikát. Az életem részévé teszem ezeket a pozitív előjelű érzéseket.”
10. “Nyugodtan nézek a tükörbe, mondván: Szeretlek, igazából elfogadlak!”
11. “Megérdemlem azt, hogy szeressenek, hogy értékeljenek, és hogy törődjenek. Nekem is jogom van a boldogsághoz, örömhöz.”
12. “A szeretetnek rendkívüli ereje van. A szeretet elhozza a békét a földön.”
13. “A szeretet mindenütt ott van.”
14. “Szeretet veszi körül a szívemet. Minden rendben van!”
15. “A szívem készen áll arra, hogy szeressék. Mindenkihez a szeretet nyelvén szólok.”



16. “Fantasztikus párom van, boldogok vagyunk, békességben élünk egymással.”
17. “Mélyen a szívemben mindig is lobogni fog a szerelem lángja, sosem engedem kialudni.”
18. “Örömökben gazdag, boldog pillanatok sorozatát élem át a párommal, aki igazán szeret engem.”
19. “A szeretet a legfontosabb az életemben, és tudom, hogy ez az erős érzés minden ajtót kinyit.”
20. “Gyönyörű vagyok, és mindenki szeret. Mindenhol a szeretet kísér, amerre járok.”
21. “Biztonságban érzem magam a párkapcsolatomban, és én is igyekszem minél több szeretetet adni a szerelmemnek.”
22. “Olyan embereknek tetszek, akik úgy szeretnek, ahogy vagyok. Mindig megbízható párra találok.”
23. “Nagyon hálás vagyok azért a sok szeretetért, amit az életben kapok.”
24. “A hosszan tartó szerelem beragyogja az egész életemet.”
25. “Szeretem és elfogadom magam olyannak, amilyen vagyok.”
forrás:Filantropikum.hu


Kóstolja meg a Ganodermás kávét! 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

MI A LEGJOBB STRESSZOLDÁS?

ELSŐ KÉZBŐL: ONLINE HÁLÓZATÉPÍTÉS

Éld jobban az életed!