Miért választottam a DXN-t?


Üdvözöllek kedves olvasó!
Tóth Czere Istvánné, Éva vagyok, 62 éves. Új utakon járok és a tapasztalataimról szeretnék beszámolni Neked!

Te is biztos tudod, hogyha 10 embert megkérdezünk a NETWORK marketingről 9 és fél elutasítóan nyilatkozik.  Az emberek ma már általában menekülnek ha szóba kerül az MLM. A tiltakozás mögött általában  valamilyen negatív élmény ( elvesztett pénz, üzleti kudarc élmény)húzódik meg.
Egy hagyományos MLM rendszerben 3 területen lehet pénzt veszíteni, magas belépőcsomag, drága képzések, magas közvetett költség (telefon, utazás). Jó magam is ebbe a közösségbe tartóztam. Két gyereket egyedül nevelve több próbálkozásom is volt MLM cégekkel, sikertelenül.  A megélt pénzveszteségek mellett bennem is volt hiba!  A belépésemet követően görcsösen igyekeztem, mert pénzt akartam keresni azonnal, hiszen ezért fogtam bele az üzletbe! Komoly hiba ez a görcsös akarás, csak kudarchoz vezethetett.
Most mégis egy MLM cégről, a DXN-ről beszélek neked, mint személyes sikerélményről!
Hogy is van ez? Mi változott? Az egyszerűség kedvéért pontokba szedem a tényeket!
·        A DXN-nél nem tudsz pénzt veszteni!
o   nincs magas kezdőcsomag,
o   a képzés ingyenes,
o   nincsenek közvetett költségek!
o   online marketing technológia eszközeit ingyen kapod
·        A  DXN üzleti, piaci háttere biztonságos
o   saját ültetvény, saját gyár, saját fogyasztói és terjesztői hálózat
o   prémium minőségű étrendkiegészítő termékek, testápoló szerek
o   kiemelkedő, széleskörű népszerűséget élvező termék a KÁVÉ
o   nemzetközi üzletet is kiépíthetsz
·        Személyes motivációim
o   nem jelentett semmilyen kockázatot a csatlakozás,
o   a kíváló minőségű termékekkel saját és családom egészségének megőrzéséről kedvezményes áron gondoskodhatok,
o   saját ritmusomban, szabad időbeosztással, kreativitással dolgozhatok, teljesítési kényszer nélkül,
o   egy igazán jó, segítő  csapat  tagja lettem,
o   csak rajtam múlik, hogy elérjem a kitűzött célomat a passzív jövedelmet.
Ezek a tények, amik miatt életem sikeres lépésének tartom,hogy csatlakoztam a DXN-hez.
A DXN is, mint minden más MLM cég fogyasztói hálózat.  Úgy működik, hogy használod a termékeket, és a tapasztalataidat megosztod barátaiddal, ismerőseiddel és az érdeklődőkkel és megoldást keresel problémáikra. Ez lehet egy jó kávé, testápoló, vagy éppen az  a lehetőség, hogy a DXN-nél megalapozhassa a jövőjét. Az MLM-et nem lehet kizárólag a pénzért csinálni (ahogy tettem ezt én is korábban görcsösen), fontos, hogy érezd jól magad munka közben, örülj az apró sikereidnek, légy türelmes, szorgalmas és kitartó és akkor biztosan eléred a kitűzött céljaidat.
Ha kérdésed van a részletekről vagy úgy érzed szeretnél ennek a kiváló csapatnak a tagja lenni
várom jelentkezésedet!




Barátsággal üdvözöllek:
Éva

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

MI A LEGJOBB STRESSZOLDÁS?

ELSŐ KÉZBŐL: ONLINE HÁLÓZATÉPÍTÉS

Éld jobban az életed!