HOGY SZERETNÉL ÉLNI?

Megegyezhetünk abban, hogy amiben élünk nem nevezhető éppen kánaán-nak?  A saját bőrünkön érezzük még mindig a pénzügyi, gazdasági válság hatásait. Arra vársz, hogy pikk-pakk megoldódnak a problémáid és megnyugtató módon alakulnak a körülményeid? Abban hiszel, hogy maguktól, anélkül is, hogy Te tennél valamit jobbra fordul a sorsod? 

IGEN?

AKKOR TE A CSODÁBAN BÍZOL!

DE


Én sem hiszek a csodákban, de a mindennapok csodájában őszintén hiszek!.   Nyugdíjasként nem vagyok abban biztos, hogy ami ma még elég, az holnap is  elegendő lesz! Azt látom magam körül, hogy bizonytalan  a pénzügyi jövő, egyre többen szegényednek el. Napról napra azt látom, hogy az emberek többsége küzd, nem hisz, nem bízik a jövőben, ezért aztán hozzá sem kezd semmihez, úgy érzi  a sikertelenség "eleve elrendeltetett", tehát nincs mit tenni, mert ugye, csodák nincsenek. De hidd el sok minden csak a Te saját elhatározásodon múlik! 

Igaz, kell hozzá bátorság és türelem, mert a "CSODA" tényleg a mindennapokban van elrejtve! Kitartóan kell dolgozni és minden nap egy lépéssel kerülsz majd közelebb a megvalósuláshoz.

Először is döntsd el az életedben "hol szorít a cipő". Magányosnak érzed magad! Hát akkor ne gubózz be! Járj el otthonról olyan közegbe ahol hozzád hasonló érdeklődésű emberekkel találkozhatsz!  Nekem ilyen közeg ha valamilyen ezoterikus témában találkozok emberekkel. Szívesen megyek olyan előadásokra ahol engem érdeklő témákról szólnak. Ott nyilván nem pl- a lóversenyekhez kötődő emberekkel fogok találkozni!

Ha  anyagi problémáid vannak, nem elég ha rágódsz rajta és sajnálod magad a kialakult helyzetedért! 
Nekem két gyerekem van (ma már felnőtt emberek), egyedül neveltem őket, úgy, hogy tényleg, semmi anyagi támogatásom (még gyerektartás sem) nem volt. Szinte felőrölt, hogy állandóan azon rágódtam hogy fogom kifizetni a csekkeket, a gyerekek napközijét, és még ki tudja mi járt e fejemben. Ezeknek az állandó zaklató gondolatok a valóságban is megjelentek, állandóan bajban voltam! Aztán egy nap leültem végiggondoltam, hogy ez így nem vezet sehova! Valahogy mindig meg tudom oldani a problémákat, tehát nem görcsölök rajta reggeltől estig! Minden alkalommal mikor a felütötte fejét a félelem a fizetnivalók miatt, elhessegettem a gondolatot. És láss csodát! Azt vettem észre, hogy minden  szépen lassan rendbe jött az életemben - már  ami az anyagi problémákat jelentette. Nem volt könnyű de megérte!  Most hogy nyugdíjas lettem ismét végig kellett gondolnom, hogyan tovább! Van megfelelő anyagi hátterem a jövőre nézve? Jó nekem ha a ráérő időmben csak kötögetek, olvasgatok, TV-zek, vagy a szabad időmben valami hasznosat is csinálhatok! Döntöttem! Keresek magamnak feladatot, amik színessé teszik a napokat és a jövőm szempontjából is biztonságot teremtenek számomra! 
A probléma amit hurcolsz magaddal sokféle lehet, de ha Te nem változtatsz semmi nem fog változni!


HOGY SZERETNÉL ÉLNI? 

Ha a problémáid anyagi jellegűek én abban tudok segíteni, hogy mutatok egy lehetőséget, a döntés szabadsága már a Tiéd! Én itt építem a jövőmet és tudom, hogy kitartó munkával megtalálom azt csodát amire vágyok!  





Ha érdekel ez a jól működő lehetőség, 

küldj üzenetet a 


linkre kattintva és minden információt, 

segítséget megkapsz tőlem.



Baráti Üdvözlettel:
Tóth Czere Istvánné, Éva
tel: 06 20 213 1591

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ELSŐ KÉZBŐL: ONLINE HÁLÓZATÉPÍTÉS

MI A LEGJOBB STRESSZOLDÁS?

Éld jobban az életed!