NEKEM MIÉRT JÖN BE JOBBAN AZ ONLINE NETWORK MARKETING MÓDSZER?

Jól emlékszem, a munkahelyemen az l980-as évek vége felé mekkora lépés volt, hogy számítógépet kaptunk használatra és a „modern" elektromos írógép helyett DOS rendszerben gépbe kopogtattuk írásainkat, a szükséges táblázatokat vonalanként rajzoltuk és nyomtattunk ki. és Egy rövid idő után jött a Windows és még korszerűbbé tette a munkánkat, könnyebbé az életünket!

Ez volt a mindent elsöprő ismerkedésem a számítástechnikával és ez a kapcsolat észrevétlenül átitatta a napjaimat és ma már el sem tudom 
képzelni magam számítógép nélkül. Amikor nyugdíjba mentem, vissza kellett adnom az általam használt kedvenc lap-topomat. Az első dolgom volt a következő napon, hogy vettem egy számítógépet saját használatra, így nem kellett egy percig sem osztozkodnom az otthoni asztali számítógépen.







1.      Számítógépes szerelem?


Az alap szimpátia tehát adott volt, számítástechnikai felkészültségem azonban közel sem nevezhető profinak. Amit felhasználóként néhány oktatáson, képzésen megtanultam a hosszú évek alatt az arra volt elég, hogy nem tévedek el a word, excel programok használatában, nem okoz különösebb problémát egy prezentáció elkészítése, de semmi több. A számomra fontos információk döntő többségét ma már én is az internetről szerzem be.



2.      Munka, de hol és mi legyen?

Nyugdíjba vonulásom után úgy gondoltam, szükségem van aktív életre, értelmes feladatra, nem szeretnék belesüppedni a napi takarítási, főzési feladatokba, vagy órákig unalom űzően szörfölgetni az interneten, dolgozni szeretnék valamit. Persze a pénzkereset igénye sem volt utolsó szempont! Hosszas keresgélés után, aktív étrend-kiegészítő felhasználóként  úgy döntöttem, hogy az az MLM cég megfelel akinek a termékeit használom. Belefogtam az MLM-be, de hamar ki is fogtam a szelet a vitorlámból. A kiváló, de offline módszerre épülő cég nem lett az én világom. Nem rendelkeztem megfelelő aktív ismeretségi körrel, nem volt elég acélos az önbizalmam, hogy én kezdeményezzek rendszeresen bemutatókat, és bár igyekeztem megtanulni a szükséges ismereteket, nem voltam sikeres! De nem is ez volt a baj, hiszen nem volt az ott töltött idő elég hosszú ahhoz, hogy „arassak", hanem egyszerűen nem éreztem jól magam! Az önbizalmam nem hogy erősödött volna, ami volt, az is darabokra tört! Tehát a helyzet az volt, hogy a munka jellege, az MLM-ben végzett munka szabadsága, az, hogy a termékekkel tényleg segítségére lehetsz másoknak tetszett, az MLM tetszett, a cég tetszett a termékeivel együtt, de mégis nem az én világom volt.

3.      Új utakon!

Átgondoltam a dolgokat. Ekkor már halottam, vagy olvastam arról, hogy létezik olyan, hogy a marketing tevékenységet az interneten is meg lehet „csinálni"! Interneten? Nem kell állandóan elmennem, kényelmesen csinálhatom otthonról? Így is működni fog? Az egészségügyi panaszaim miatt amúgy is nehezemre esett az állandó járkálás! Ezt a módszert nekem találták ki! Tehát elkezdett foglalkoztatni a dolog . Úgy éreztem ez az, ez így nekem való. Ekkor már az online marketinggel fémjelzett lehetőségeket kutattam. Elolvastam egy-két könyvet, cikket a témában és egyre jobban megtetszett, de meg is ijesztettek az infók. Hogyan készítsek weboldalt, mik kellenek ahhoz, hogy komolyan elinduljak egy internet alapú marketing tevékenységgel! Úgy éreztem nem tudok eleget ahhoz, hogy egyedül felépítsek egy rendszert.

4.      Miért a DXN?

Kerestem- kutattam a lehetséges megoldások között és beleakadtam az interneten egy web-oldalba, ami kávéról szólt! Bejelentkeztem és egy nap múlva már beszélgettem is a weboldal tulajdonosával.
Megtudtam, hogy a DXN-nél azért nem csak kávé van, hanem értékes, számomra is fontos gyógynövény tartalmú élelmiszerek is léteznek. A legfontosabb és meggyőző információ az volt, hogy készen kapok web-oldalt, és egyéb marketing eszközöket, hogy a cég intranet rendszerében ingyen rendelkezésemre áll minden képzési anyag  és a belépés sem kerül egy „vagyonba". Tovább nem volt kérdés mit tegyek, egy nap múlva beléptem!

5.      Nem bántam meg!

Ennek néhány hónapja! Úgy érzem jól döntöttem. A tökéletesen működő intranet rendszer segít a felkészülésben. Egyaránt elérhetők az DXN által forgalmazott termékekkel kapcsolatos szakmai ismeretek, céginformációk, informatikai rendszeri kérdések. Rengeteg írásos anyag és videó segíti az „újoncok munkáját", az eligazodásban pedig a szponzor sokat segít! Segít és nem elvár! Nem tömködi a fejed, hogy mikorra hol kéne tartanod! Tehát úgy éreztem megérkeztem! Itt a helyem. Ahhoz, hogy tényleg sikeres legyek azonban ez kevés. Megvannak a körülmények, megvannak a feltételek de tudtam ettől még nem fog működni a dolog!



6.      Az akcióterv!

Elkezdtem felkészülni, hiszen az MLM, marketing, az online marketing egy szakma! Meg kell tanulni! Voltak elképzeléseim is, de őrült módon kerestem a szükséges információkat, könyveket, videókat. Feliratkoztam egy csomó hírlevélre, amit fontosnak találtam. Odáig jutottam, hogy elvesztem a sok információ között. Mindenbe belekaptam és nem jutottam előre.  Tehát változtatni kellett. Hogyan? Akció tervet készítettem magamnak. Négy területre osztottam fel hol kell fejlődnöm, mely területekre kell a tudásanyagokat csoportosítanom.




MLM
Online Marketing
termékismeret
személyiségfejlesztés

Mindegyiket egyformán fontosnak tartom, egyik sem lehet meg a másik nélkül. A négy területtel párhuzamosan foglalkozom, így nem is unalmas, és a tudásom folyamatosan alakul.

7.      Mindennek eljön az ideje!

Az én megítélésem szerint majdnem mindenki azt gondolja amikor belevág egy MLM üzlete, hogy beléptem és most jöhet a pénz! (Régebben, amikor anyagi kényszerből próbálkoztam MLM-mel én is az azonnali pénz képzetével éltem, és törvényszerűen kudarcot is vallottam.) Amikor bárki egy szakmát tanul, éveket kell annak elsajátítására fordítani, legyen az asztalos, vagy vegyészmérnök. Nem lehet egyik pillanatról a másikra készpénzre váltani azt amit csinálni szeretnél! Ezzel az MLM sincs másképp! Meg kell tanulni a szakmát, akár online, akár offline módszerrel akar a vállalkozó dolgozni. Célszerű és erre lehetősége van minden vállalkozónak, hogy a tanultakat lépésről lépésre a gyakorlatban is alkalmazhatja, fokozatosan megszerezheti a rutint! De ez nem jelenti azt, hogy a vállalkozás rögtön pénzt, főleg sok pénzt termel! Aki erre számít, csalódni fog. Én magam a türelemre szavazok, és ennek megfelelően haladok, lépésről - lépésre. Hasznom az első pillanattól kezdve van, hiszen kedvezményesen vásárolok, a forgalom alapján pedig további kedvezményeket is élvezhetek.
Egy-két ismerős forgalma után is elkönyvelhetek apró nyereségeket, hiszen a DXN törzsvásárlójának lehetősége van a kedvezményesen vásárolt termékeket teljes áron továbbadni. Természetesen nem ez a cél annak aki messzebbre akar jutni! Így az én célállomásom sem itt van.

8.      Hálózatot építeni!

Ez az igazi kihívás! Ehhez viszont türelem kell!  Céltudatosan kell haladni! Az eredmények, különösen az online marketing esetén csak később indulnak el. A jól megalapozott üzlet viszont meggyőződésem, hogy hosszú távon fog megfelelő nyereséget fog biztosítani. Egyetlen komoly elhatározást tettem magamban! Ez pedig: NEM ADOM FEL! Vannak ugyan bizonytalan pillanatok, amikor úgy érzem jó volna, ha a befektetett munkának már lenne látványos eredménye, de ezek csak átmeneti pillanatok. Aki az online marketing alkalmazása mellett tette le a voksát tudnia kell türelmesnek lenni, tudva, hogy érik a gyümölcs, és előbb - utóbb szüretelni fog!
Azt gondolom, hogy az emberek egyre inkább az internetes felületeken tanulnak, informálódnak, kereskednek, vásárolnak, tehát az online marketing a jövő lehetősége, érdemes belevágni, és biztonságos jövőt építeni  magam, magad és szeretteink számára.

Ha megváltoztatnád az életedet, 

tarts velem! 

Együtt könnyebb!  


Szeretnél többet tudni a DXN-ről ?    kattints ide!

Regisztrálnál most azonnal?     Ide kattintva megteheted!

Beszélgessünk előbb? Írj üzenetet ide kattintva és visszahívlak!


Baráti Üdvözlettel:
Tóth Czere Istvánné, Éva       





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

MI A LEGJOBB STRESSZOLDÁS?

ELSŐ KÉZBŐL: ONLINE HÁLÓZATÉPÍTÉS

Éld jobban az életed!