Egy gondolat arról, hogyan lehetsz boldogabb!

Mindenki boldog akar lenni, mindenki álmodik arról, hogy beteljesedjen a legtitkosabb álma! Te is így vagy ezzel? A kérdés mit teszel meg álmaid valóra váltásáért? A boldogság benned és nem rajtad kívül születik. A külső tényezők is annyira befolyásolják a boldogságodat amennyire Te hagyod!
Keresd meg az igazi célodat, és indulj neki a megvalósításának! Meglátod már maga az út is boldoggá tesz, amikor tudod miért kelsz fel reggel, hogyan cselekszel a nap minden percében és milyen szívvel fekszel le este! Tudod, hogy haladsz egy úton és minden nap éppen annyival többel közelítetted meg a célodat amennyit azon a napon elértél!
Én nem tudom, hogy Téged mi tesz boldoggá, de azt tudom, ha nem lököd ki magad a nyugalmi zónádból nem jutsz előre és nem fogod elérni a remélt boldogságot!

Ha vannak álmaid de azok pénzbe kerülnek, és neked ez az összeg nem áll a rendelkezésedre, a legrosszabb amit tehetsz, hogy feladod az álmaidat.
De ha tenni akarsz álmaid megvalósításáért és egy javaslattal segíthetek?

A részedről elhatározás, tenni akarás, kitartás szükséges. Nyitottnak kell lenned, hogy befogadd az újat, és ez a nyitottság segíteni fog és boldoggá tesz az úton, hiszen napról - napra kisebb – nagyobb sikereket élsz meg, ha megakad a „szekér” egy pillanatra (az úton göröngyök is vannak), abból hámozd ki a legértékesebb tapasztalatot!

Ha szeretnéd az életedet megváltoztatni, tenni azért, hogy előbbre juss, nekem van egy ötletem! Nekem is szükségem volt a változásra, én is dobálom a göröngyöket az utamból, de tudom, mert jó korán eldöntöttem: SOHA NEM ADOM FEL! Tudod minden fejben dől el! Az ér sorsom, boldogulásom az enyémben, a TIED a TIÉD-ben!

Döntenek neked kell, én csak a támogatásomat tudom felajánlani!

Itt megtalálsz! KATTINTS

Baráti üdvözlettel:  Éva

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

MI A LEGJOBB STRESSZOLDÁS?

ELSŐ KÉZBŐL: ONLINE HÁLÓZATÉPÍTÉS

Éld jobban az életed!