ÖREG EMBER NEM VÉN EMBER!

ISMERI EZT A RÉGI MONDÁST?


A magam részéről 100 %-ig egyet értek vele! No nem azért mert mindjárt 63 éves leszek, hanem azért mert tudom, hogy az évek száma és az életérzés nem mindig párhuzamosan haladnak.
Az alábbi linken egy angolból fordított cikk szól az öregségről! Olvassa el kérem mielőtt tovább lépnék!


Talán abban egyet érthetünk, hogy az évek elszállnak, de gyarapodnak a tapasztalatok, megérnek az életről alkotott szemléletünk és szabaddá válunk!

Az egészségügyi problémák meg-meg jelennek ugyan a napjainkban, de ezek kezelésében is egy csomó minden rajtunk múlik
Próbáljunk meg egészségesen élni! Érdemes életmódot változtatni hogy fittségünk feléledjen vagy megmaradjon a lehető leghosszabb ideig. 
Ahhoz, hogy ne kelljen gyógyszerek garmadát beszedni törekedjünk természetes alapú élelmiszereket fogyasztására. Táplálkozásunkat egészítsük ki a számunkra szükséges jótékony hatású élelmiszerekkel.

Én a magam részéről az egészségügyi problémáim kezelésére a DXN Ganodermás termékeiben találtam meg a megfelelő eszközt. Cukorbetegségem, magas vérnyomásom, érszűkületem, ízületi problémáim, melyek a 43 évi stresszes életvitel "hagyatékai" a ganodermás termékek jótékony hatására enyhültek! Hogy mi a Ganoderma?


Kattintson: ITT MEGNÉZHETI!

A DXN-hez, mint törzsvásárló csatlakoztam, mert így folyamatos 20-25 %-os kedvezménnyel vásárolhatok! Egy egyszeri 5000.- Ft-os regisztráció után vásárlásaimat kényelmesen, otthonról elintézhetem, de arra is lehetőségem van, hogy a budapesti nagykörúton lévő kirendeltségen személyesen vegyem át a rendelésemet.
A legjobb az volt az egészben, hogy igénybe vehettem egy rendkívüli kedvezményt! Az úgynevezett Start program igénybe vételével léptem be, így az alapkedvezményemet tovább növeltem és a vásárolt kb. 32 000 Ft-os első vásárlásom értékének 110 %-át le is vásárolhatom, így ennek az első rendelésemnek a  termékeihez teljesen ingyen jutottam hozzá!
Kíváncsi a részletekre? 
Kattintson: ITT MEGNÉZHETI!



Igy kezdődött a  kapcsolatom a DXN-nel!  Ez az egészségmegőrzési személyes programom természetesen azóta is tart, de új dimenzió is belépett a képbe.
És itt most ismét utalnék a bevezető cikkre az öregségről! 
Úgy gondoltam, hogy nem vagyok öreg ahhoz, hogy aktív életet éljek! Csatlakoztam a DXN hálózatépítő rendszeréhez. Hogy miért?
  • mert aktív életet élhetek,
  • mert  dolgozhatok, hiszen vannak vágyaim amik pénzbe kerülnek,
  • mert tenni tudok és akarok azért, hogy ne legyek kiszolgáltatva semmilyen nyugdíjrendszer  kedvezőtlen változása miatt,
  • mert segíthetek másoknak is akik rászorulnak.
  • mert nem jelentett semmilyen kockázatot a csatlakozás,
  • saját ritmusomban, szabad időbeosztással, kreativitással dolgozhatok, teljesítési kényszer nélkül,
  • mert az online marketing rendszer kényelmes otthoni munkavégzést biztosít,
  • mert minden segítséget megkapok, (a képzés ingyenes, a marketing eszközöket ingyenesen bocsátják rendelkezésemre
  • mert egy igazán jó, segítő  csapat  tagja lettem

Ezek a tények egyértelművé tették számomra, hogy nem maradhatok ki! Csak rajtam múlik, hogy elérjem a kitűzött célomat a passzív jövedelmet. Amióta csatlakoztam, sokat tanultam, a tanultakat alkalmazom, a szponzorok segítő támogatása is sokat jelent!  A mindennapok izgalmasak lettek! A győzelem pedig csak rajtam múlik, úgy, hogy NEM ADOM FEL! 


Kedve van törzsvásárlóként csatlakozni azt rögtön megteheti!
Kattintson: REGISZTRÁLOK 

vagy csatlakozna munkatársként?
Beszéljük meg a részleteket egy csésze kávé mellett!

Kattintson: KAPCSOLAT


Baráti Üdvözlettel:
Tóth Czere Istvánné, Éva


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ELSŐ KÉZBŐL: ONLINE HÁLÓZATÉPÍTÉS

MI A LEGJOBB STRESSZOLDÁS?

Éld jobban az életed!