Hogyan irányíthatom Önmagam? Meg lehet szokni, hogy te vagy a saját "főnököd"?

Ezt az idézetet a facebook-on találtam!

 Mélyen elgondolkoztatott!


“Mi okozza, hogy néhányan, akik éveken keresztül jól és keményen dolgoztak, sikertelenné válnak, amint megkockáztatják az önállóságot? Miért tudnak másokat gazdaggá tenni de önmagukat nem?
A válasz az, hogy ezeknek az embereknek a jelleméből valami hiányzik, ami nem volt látható, ameddig alkalmazottak voltak. Az idők során olyan szokásokat vettek fel, amelyek akkor kezdtek el drámaian hatni, mikor elhatározták, hogy önállósítják magukat. Annyira hozzászoktak ahhoz, hogy ellenőrzik őket, és, hogy céljaikat csak ez alatt a nyomás alatt érik el, hogy fogalmuk sincs arról, hogyan vezessék saját magukat.”

T. Harv Eker

43 évig egy állami multicégnél dolgoztam, tehát gyakorlatilag ott éltem le az életem. Jellemzően középvezetői munkakörök töltötték ki a munkaviszonyom jelentős részét. Mondhatnám, hogy mivel munkatársak munkájáért voltam felelős, irányítottam stb. rám ez az idézetben foglalt gondolat nem is lehet igaz! Pedig igaz! Ami még rosszabb, de hozzátartozik az igazsághoz, hogy ha egy ilyen helyen az ember némi kreativitással megáldva szeretne újat kitalálni, megvalósítani az még nagyobb kudarcélményhez vezet, hiszen az ilyen típusú alkotási vágy nem élhető meg! Nem, mert fölötted lévő vezetői rétegek síkjain eltűnik a lehetőség, sőt az sem ritka, hogy az ötlet vezetői javaslatként kerül elő ismét. A végén öröm kiszállni ebből a mókuskerékből!
Nyugdíjasként úgy éreztem van energiám, van még lendület bennem, tehát gondolkodtam mit csinálhatnék! Legyen a munka értelmes, kreatív, szabadon végezhető és persze termeljen egy kis pénzt is!
Kerestem, kutattam, és találtam! Találtam egy számomra szimpatikus közeget, nekem megfelelő feladatot, kellemes közösséget, tehát belevágtam. 
Önálló vállalkozásban egy MLM cégnél kezdtem hálózatépítésbe! És bizony jött a felismerés mennyire más ez mint a napi rutinnal, zárt feltételekkel végzett munka!  Éppen úgy ahogy a fenti idézet tartalmazza.
Feltettem magamnak a kérdést? Hátra arc? Vagy előre? Én az ELŐRE utat választottam. 
Meg kellett küzdenem az MLM rendszer rossz hírével is. Amíg felismertem, hogy a sok MLM-es kudarc abból fakad, hogy a próbálkozó nem elég türelmes, azonnal akar vagyonokhoz jutni, nem akar megdolgozni a sikerért.... és így tovább. Ma már tudom, hogy ez egy SZAKMA, nem is akármilyen és ami megtanulható!
Tudnod kell:
  • Szabadon végezhető önálló tevékenység, de meg kell tanulnod, hogyan lehetsz a magad főnöke!
  • Nem osztják ingyen a sikert, a pénzt, tanulni, felkészülni, érni kell a sikerre!
  • Az anyagi "megbecsülés" itt nem az előírt kvótáktól, esetleg a főnök úri kedvétől függ, hanem saját magadtól.
  • Önállóan dolgozol, de mégis csapatban, és ennek a segítő erejét munka közben is érezheted. 
Egyszerű, mint az 1X1! Tanulni, a tanultakat alkalmazni, gyakorolni kell! Türelmesen, aktívan várni a "gyümölcs beérését".
Ez a szakma ma már látom, állandó tanulást is igényel, de nekem ez tetszik, mert érdekel és éhesen olvasom az újabb, meg újabb könyveket, kutatom a videókat, melyek oktató anyagot tartalmaznak. Figyelem és megpróbálom ellesni, hogy csinálják ezt az okosok? Lépésről lépésre haladok és közben érzem, változok! Megtanulom, itt merhetek álmodni, mert itt nem akasztja meg senki az ötleteim megvalósítását, inkább némi fazonigazítást remélhetek, hogy az ötletem sikeresebb lehessen. 
Szóval úgy érzem sikerül levetnem a régi "kígyóbőrt" és új, sikeres életet kezdenem. Ma már csak azt sajnálom, hogy nem vágtam bele előbb!

Ha kedved kaptál a szabad életre keress meg, bemutatom Neked az én választásomat, ami Téged is sikerre vezethet.

Egy kattintás még semmire sem kötelez, igaz?
Rajta!






Ezt még nézd meg!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ELSŐ KÉZBŐL: ONLINE HÁLÓZATÉPÍTÉS

MI A LEGJOBB STRESSZOLDÁS?

Éld jobban az életed!